089-772139
Menu
+3289772139

Boeken via C&O Travel

Graag leggen wij u uit hoe u een boeking via C&O Travel kan worden gemaakt, welke betaalopties C&O Travel hanteert, welke opties er zijn tot het wijzigen van uw boeking en welke annuleringsvoorwaarden er worden gehanteerd.

Hoe kan ik een boeking maken via C&O Travel?

Via onze website heeft u een tal van opties om uw gewenste reis te boeken, zo vindt u aan de onderkant en rechterkant enkele snel keuze menu's om u op weg te helpen. Wenst u een hotel met inkomkaarten te reserveren? Dat kan! U selecteert uw gewenste hotel, bij ieder hotel staat informatie over het hotel beschreven zodat u een keuze kunt maken. Nadat u de gewenste hotelkeuze hebt gemaakt begint u met het invoeren van het aantal personen waar u mee reist, vervolgens klikt u op het gewenste aantal hotelkamers, hoeveel dagen entree u wenst, de dag van aankomst en tot slot het aantal overnachtingen. Wanneer u op de button ''boeken'' drukt , voert u de gevraagde gegevens in. Dit zijn uw naam, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres en de voor-en achternamen van alle reizigers. Als u dit gedaan heeft dient u het vakje met algemene voorwaarden aan te vinken, dit houdt in dat u onze algemene voorwaarden geaccepteerd heeft. Hierna berekent u de eenvoudige rekensom, vult u de uitkomst in en klikt u op de button definitief reserveren. U heeft nu een definitieve boeking geplaatst. Wij willen u graag op de hoogte stellen van het feit dat de hoofdboeker van het reisgezelschap 18 jaar of ouder dient te zijn. Hotels in Frankrijk accepteren helaas geen minderjarigen (jonger dan 18 jaar).

Op welke manier kan ik een boeking plaatsen?

U kunt zelf direct een boeking maken via onze website of telefonisch samen met een van onze Disney Experts via telefoonnummer (+32) 089-772139.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn boeking?

Wij doen ons uiterste best om uw boeking zo spoedig mogelijk te bevestigen per e-mail, in sommige gevallen kan een bevestigings-e-mail in de Spam map terecht komen. De bevestigings e-mail dient altijd binnen 24 uur na het plaatsen van uw boeking binnen te zijn, indien u binnen dit tijdsbestek geen e-mail heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze Disney experts. Dit kan per e-mail naar info@ceno-travel.com, of per telefoon op (+32) 089-772139. In ons klantenbestand kunnen wij vervolgens bepalen wat de status van uw boeking is, op basis van uw contactgegevens.

Welke betaalopties zijn er?

Na ontvangst van uw boekingsbevestiging dient u binnen 3 werkdagen het totaalbedrag over te maken. Indien anders afgesproken dient u binnen dit tijdsbestek uw aanbetaling over te maken. Er zijn 3 verschillende manieren om uw betaling te voldoen:

  • Onmiddellijke overschrijving: Mocht u het bedrag via uw bank willen overschrijven, dan gebruikt u onze bankgegevens die vermeldt staan op de factuur, onder het kopje ‘’Betalingscondities’’.
  • Paypal: als u graag met Paypal betaalt, kunt u op de Paypal button onderaan de factuur klikken. Via deze weg wordt u automatisch doorgeleid naar de Paypal-betaalpagina, waar u uw boeking voltooit. Houd er rekening mee dat wanneer u via Paypal betaalt, er een automatische toeslag van 1,9% over het totaalbedrag verrekend zal worden.
  • Creditcardbetaling: Als u met een creditcard betaalt, worden de kosten van de boeking in rekening gebracht. Wij accepteren Mastercard, Maestro en Visa. Houd er rekening mee dat wanneer u via een Creditcard betaalt, er een automatische toeslag van 2,5 % over het totaalbedrag verrekend zal worden.

Wij wijzen u erop dat u na betaling aan C&O Travel, u geen e-mail ter bevestiging van uw betaling zult ontvangen. Betaling ter plaatse in het hotel is niet mogelijk.

Is het mogelijk om mijn boeking te wijzigen of annuleren?

C&O Travel streeft er altijd naar om alle verzoeken van haar klanten met betrekking tot wijzigen van de reisdiensten of afspraken (bijvoorbeeld het wijzigen van de reisdatum, bestemming, accommodatie of overige diensten). Een wijziging doorgeven kan tot 14 dagen voor aanvang van uw reis. Deze termijn kan echter wijzigen op verzoek van de hotels, of in het geval van individuele pakketten. U kunt uw wijzigingsverzoek mailen naar info@ceno-travel.com. Helaas kunnen wij dergelijke verzoeken niet telefonisch aannemen. Voor het omboeken van het arrangement rekent C&O Travel altijd €25,00 omboekingskosten. Houd er rekening mee dat er additionele kosten kunnen zijn in geval van een duurder nieuw arrangement.

Informatie over het annuleren van uw boeking

Een boeking kan binnen 24 uur na succesvolle reservering kosteloos geannuleerd worden. Indien u uw boeking wenst te annuleren, dient u contact op te nemen met ons serviceteam per mail via info@ceno-travel.com. Wij verzoeken u vriendelijk om uw boekingsnummer, uw naam en gegevens van uw reis in deze mail te vermelden. Bij latere annuleringsverzoeken, die dichter bij de aankomstdatum liggen, worden altijd annuleringskosten in rekening gebracht. C&O Travel verwijst hiervoor naar artikel 9.2 van de ANVR Reisvoorwaarden. Onze annuleringsvoorwaarden Wanneer u tot 30 dagen voor vertrekt annuleert, betaalt u 30% van het totaalbedrag. Wanneer u tot 21 dagen voor vertrekt annuleert, betaalt u 50% van het totaalbedrag. Wanneer u tot 14 dagen voor vertrekt annuleert, betaalt u 65% van het totaalbedrag. Wanneer u tot 7 dagen voor vertrekt annuleert, betaalt u 95% van het totaalbedrag. Wanneer u 7 dagen voor vertrekt annuleert, betaalt u 100% van het totaalbedrag. Inkomtickets kunnen nooit meer geannuleerd worden. De kosten hiervan bedragen altijd 100%.